- o klimatyzacji i nie tylko http://www.klimatyzacje.pun.pl/index.php - o montażu klimatyzacji http://www.klimatyzacje.pun.pl/viewforum.php?id=5 - Trener Montaż Klimatyzacji Miejsce pracy: Warszawa (ścisłe centrum) http://www.klimatyzacje.pun.pl/viewtopic.php?id=26 |
Piotr P - 2012-11-02 12:11:25 |
GoWork.pl to dynamicznie rozwijająca się firma, która od momentu powstania czyli od 1990r, specjalizuje się w rekrutacji pracowników, a od 2005 roku poszerzyła swoją działalność o organizowanie szkoleń zawodowych z zakresu księgowości i kadr, szkoleń menedżerskich, technicznych, rozwoju osobistego oraz szkoleń sprzedażowych i szkoleń dla oświaty. Szkolenia odbywają się w 14 oddziałach w Polsce, w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Katowice, Poznań, Lublin, Gdańsk, Kraków, Łódź, Bydgoszcz, Białystok, Olsztyn, Szczecin, Siedlce czy Zielona Góra. |
klimatyzacja - 2013-04-01 13:30:11 |
Panowie od pewnego czasu zastanawiam się nad otwarciem serwisu klimatyzacji samochodowej. Pracuje na co dzień i chciałbym w formie dorobku się tym trochę zająć ponieważ widzę że nigdzie w okolicy nie ma nikogo kto się tym zajmuje, a jednak trochę tych aut obecnie już nawet z manualnymi klimami jeździ u nas. Jednak nie chciałbym wydawać na to zbyt wielkich funduszy. Nie myślę o kupnie stacji do obsługi. Raczej butla i zwykłe manometry. Nie mam obecnie jeszcze dużej wiedzy na ten temat, ale myślę że poradziłbym sobie. Trochę już czytałem o tym wszystkim i największy problem sprawia mi jak odzyskać stary czynnik i ponownie go wykorzystać bez kupna profesjonalnej stacji. Proszę o poradę co byłoby mi niezbędne żeby jakoś z tym ruszyć, nie skompromitować się, nie uzyskać negatywnej opinii usług i wyjść na swoje. ak sobie wyobrażasz np odzyskanie i osuszenie starego czynnika bez specjalistycznej maszyny? Jak precyzyjne dozowanie czynnika? Jej posiadanie, to podstawa, by w ogóle zacząć zabawę z klimatyzacjami samochodowymi. Myślisz, że ludzie się będą garnąć do kogoś, kto do auta podchodzi z butlą i kluczem?to już nie wiele zrobisz, bez podstawowej wiedzy, a np. napełnianie układu czynnikiem chłodzącym nowego typu (info w sieci), to już nawet potrzebne Ci będą 2 maszyny, plus demontaż sprężarki w celu poprawnego napełnienia jej, jak i całego układu olejem smarnym... To Bardzo skomplikowany temat na dzień dzisiejszy i jeśli chcesz to robić zgodnie ze sztuką, to radziłbym Ci się najpierw udać na odpowiednie szkolenie i dopiero myśleć o tym temacie. Jeśli trafię na Twój zakład/firmę i powiem Ci, że mam uszkodzony np. parownik, a Ty się zgodzisz mi go wymienić i napełnić układ - zgodzę się. Następnie po odebraniu auta u Ciebie, komisyjnie zbadam ilości czynnika i oleju w układzie, nie będą się wartości zgadzały - a na 100% jestem pewny, że nie będą - podam Cię do sądu (oczywiście teoria, ale spotykane coraz częściej w praktyce), to będziesz musiał jeszcze kredyt wziąć, żeby mnie spłacić i karę nałożoną przez sąd, jak i warsztat Ci zamkną.. |